Veelgestelde vragen

Als wij iets niet op de website hebben staan, betekent dit niet dat wij dit artikel niet kunnen leveren. Neem daarom altijd contact met ons op als je iets niet kunt vinden. Wij kunnen je bijna altijd verder helpen.

Wil je graag weten of de materialen die je nodig hebt beschikbaar zijn op een bepaalde datum? Vraag dan een offerte aan. Dat kan via het winkelwagentje rechtsboven of via de mail. In de meeste gevallen heb je binnen 24 uur reactie.

Ja, hier zijn kosten aan verbonden, afhankelijk van de afstand van de locatie tot ons magazijn. De transportkosten worden aangegeven in de offerte.

In de meeste gevallen ontvang je de factuur achteraf.

In sommige gevallen vragen wij de betaling vooraf als dit noodzakelijk is. Deze informatie vind u terug in de offerte.

In de meeste gevallen vragen wij geen borg bij het huren van materialen.

In sommige gevallen is dit wel het geval. Deze informatie vind je terug in de offerte.

Standaard worden de materialen niet voor je klaargezet of opgebouwd. De materialen worden afgeleverd aan het adres en dienen in dezelfde staat klaar te staan bij het ophalen. Willen jullie dat wij alles op- en afbouwen? Dan is deze service zeker wel mogelijk. Neem voor de voorwaarden contact met ons op.

Deze informatie vind je terug in de orderbevestiging onder het kopje tijdschema.

Ja, natuurlijk! Wij denken graag mee en adviseren waar nodig. Wil je je evenement helemaal uit handen geven? Ook dan ben je bij ons aan het juiste adres. Neem nu nog contact met ons op.

Het is altijd mogelijk om je bestelling te annuleren. Neem zodra je dit weet, zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zijn in sommige gevallen wel genoodzaakt om hier kosten aan te verbinden.

Of er kosten zijn verbonden aan het annuleren van uw bestelling kunt u terugvinden in onze algemene voorwaarden onder het kopje: Annulering van overeenkomst.

De prijzen op de website zijn altijd exclusief 9% of 21% btw.

Over primaire levensbehoeftes zoals non alcoholische dranken en ijsklontjes wordt 9% btw gerekend, over alle overige artikelen 21% btw.

Wij leveren alles schoon en verwachten dat de materialen ook weer schoon retour komen. Gebeurt dat niet, dan zijn we genoodzaakt schoonmaakkosten te rekenen. Soms staan deze kosten al vermeld op je orderbevestiging. Als alles netjes retour komt, vervallen die kosten.

Servies & glaswerk → mag vies retour

De schoonmaakkosten hiervoor zijn al opgenomen in de orderbevestiging, deze vervallen niet. Wel graag netjes gesorteerd en zonder etensresten retour.

Linnen & statafelrokken → hoef je niet zelf te wassen

Dat doet de stomerij. De kosten daarvan zitten in de huurprijs.

Let wel op: berg nat linnen nooit luchtdicht op, anders ontstaat er schimmel en berekenen we extra kosten. Pas ook op met kaarsvet. Kaarsvet krijgen wij niet uit de linnen gewassen.

Als je de materialen meerdere dagen wilt huren dan word de huurprijs berekend door een staffel.

Voorbeeld:
– 1 huurdag: staffel 1
– 2 huurdagen: staffel 1,5

De staffel hangt af van het materiaal dat je huurt.

Zeker niet!

Als je de materialen op zaterdag of op zondag nodig hebt, dan betaal je alleen voor de gebruiksdag. 

Tenzij je de materialen op zaterdag en zondag nodig hebt. Dan is de staffel van kracht.

Nee, dat kan niet. In het weekend zijn wij gesloten.

Wanneer je de materialen wel kunt retourneren staat onder het tijdschema in de orderbevestiging.

Nog meer vragen? geen probleem, we helpen u graag.

Wil je met ons samenwerken?

Vul hier jouw gegevens in en wij zullen je zo
snel mogelijk contacten.